Asden Kızlar normalde 1 yaşta olan aşı, 9. Aya alınmış. sağlık ocaklarınız size de haber verdi mi? Suriyeliler yüzünden böyle yapıldı dediler. Siz yaptırdınız mı 9. Kızamık aşınızı?
Busrminel Asden evet öyle bizimde 9 aylıkken oldu suriyelilerde aşı olmadıgı için erken aylarda yapılıyor korkunuz olmasın
ipekkizz Asden 1 yasında yaptırdım ben doktorumuz evde baska kardesi vs yoksa 9.cu ayda gerek yok demişti 1 yası bekledik.
bombacimulayim Doktoruma danıştım önce . Gerek var mu önerir misiniz diye o da öneririm yaptırın deyince yaptırdım.
Asden bombacimulayim 9. Ayda menenjit aşısı planlamıştı doktorumuz. Şimdi araya 1 ay girsin dedi. Siz nasıl ayarladınız?
Asden Busrminel menenjit yaptırdınız mı peki? Ne zaman yaptırdınız? Doktorumuz menenjit ve kızamık aşısı arasına 1 ay koyalım dedi
Busrminel Asden yani doktordan doktora degişiyor menenjit 3 doz yapıldı 7-9-15 de yaptırdık sorun olmadı
Asden 9 ve 13 aylarda menenjit yaptırsam 10. Ayda kızamık yaptırsam daha mantıklı yoksa. 9. Ay kızamık yaptırıp 10-13 aylarda mı menenjit yaptırsam, kafam karıştı
hayrunnisa_zehra Asden bizimde yarın var kızamık aşımız hemşiremiz aradı, sağlık bakanlığı iki yıldır 9.aya başlattı dedi
BarlasMomm Asden doktorumuz gerek gormedi yaptirmadik bizde 1 yasinda olduk asimizi. Doktorumuz suriyelilerin ortamina ve kalabalik ortama girmiyorsaniz sorun olmaz dedi. Birde coklu besin alerjimiz vardi o yuzden bekledik bizde