Mini_ka 1 buçuk hafta önce rahatsızlandim kan- idrar tahlili verdim doktor gebelik yok dedi. Yok deyince de röntgen çektirdim. 2 gün geciktim. Olacağına dair belirtide yok. Yaşayan var mı ya normal mi
nelmali Mini_ka subatta gun eksigi vardı ondan kayma yapabilir her ay duzenli oluyorum benim de hesaplarima göre yarın olmam gerekiyor gun olarak hesaplayınca 3 gün kayma yapması gerekiyor bu ay benim için
Gurbetenes Bende kovit oldum bu ay o zmn ondandir blki cnk dogumdan beri 3 ay hic aksamadi zamaninda oldu kovit oldum bu ay blkide ondandr bnde cocuk istemiorum allah isteyene versin
Mini_ka Gurbetenes ben covid olmadım ama yinede korkuyor insan. Allah isteyene versin hiç hazır değilim
Samilknur41 Gurbetenes bende istemiykrum o yuzden spiral taktirdim tavsiye ederim kafam cok rahat artik 😁
Barlisko 6 günde benimki.gecikti spiral var 2 tane çocuğum var zaten hiç ama.hic hazır değilim ha oldum ha olucam diye bekliyorum yarın test yapicam artik