Kuzeyanness merhabalar aynı problemi bizde yaşadık abim çocuk doktoru o mustelanin kremini al hergun nemlendir ve hipokort diye bir krem söyledi onu al 5 gün günde 1 defa sureceksin dedi .. çok az miktarda sür dedi.. sürdüm evet geçiriyor işe de yariyor
Kuzeyanness hipokort diye bir krem var onu alın.. 5 gün boyunca çok az miktarda sürün 15 gün ara verin tekrar 1,2 gün sürün ama içinde kortizon var çok az sürmeniz gerekiyor.. Bu egzamalar 1 yaşına kadar ara sıra çıkar endişelenmeye gerek yok.. Sonrasında geçecektir…