Merhabalar kizlar oglum maalesef 1 yaşında 2 gogusumun birini emmeyi birakti asla emmiyor ne yaptiysam olmadi. Haliyle çekildi süt arada damla damla geliyor o kadar. Bugun kayinvalidem onuda emzirmeye zorla yoksa 2. cocogun da o göğüsün den süt gelmez dedi doğruluk payi varmi 😔