Kizlar hamilelikte el baş parmaklarım ağrıyordu şimdi ise baş parmaklarımı tam kullanamıyorum zorlanıyorum çocuğu tutmakta ortapediye gittim geçmezse fizik tedaviye gidersin dedi napmaliyim başka nasıl geçer damarlarım şişti sanki üst üste geliyor çok ağrım oluyor yaşayan var mı aynısını