yookkdahaneler Kızlar 1.58 boyundayım bacak boyum kısa ve biraz kalın ne giysem kendimi mal gibi hissediyorum siz nasıl giyiniyorsunuz ? Ne tarz pantolonlar mesela ?
deniz-95 yookkdahaneler tayt giyiyorum genelde. Oversize takılıyorum. Kendimi 18’lik hissediyorum ahahhahaha 😂😂😂😂
2-cocuklu-hayat yookkdahaneler Bende 158im ama bacak boyum orantılı tesettürlü olduğum için uzun tunikler giyiyorum neredeyse ayağıma yakın yada ferace falan giyiyorum. Bence İspanyol paça yüksek bel pantolon altına da dolgu topuk giyerseniz boyunuz uzun durur ama pantolonun boyu biraz ayakkabıyıda kapatmalı