İyi akşamlar hanımlar, çok çok kez süt alerjisi hakkında post açmış ve sağolun sayenizde bir çok bilgi edinmiştim. Çok uzatmadan özet geçmek istiyorum çünkü yine hortladı kızımın yüzündeki kızarıklıklar.. kızım 2.5 aylık, uzun zamanda yüzünde kırmızı kırmızı isilik tarzı sivilceler çıkmıştı birkaç krem vs kullandık tam anlamıyla hiç geçmedi. Son muayenede doktorumuz birkaç krem verdi, ek olarak bana süt alerjisi olup olmadığını anlayabilmemiz için liste verdi. Ben kremleri kullandığım sürede bu listedeki herşeyden yedim ki tekrar çıkacak mı diye.. 5-6 gün sonra yüzü tamamen iyileşti ve onca yememe rağmen yüzünde isilik çıkmadı. Hatta burada birkaç arkadaşla konuştum eğer alerji olsaydı kremlere rağmen yine çıkardı bilgisi aldım. Sonra doktorumuzla görüştüm kremleri bıraktırdı. Uzun zamandır ben beslenmeme aynı şekilde devam ediyordum hiç kırmızılıklar yoktu, bugüne kadar 😔 bugün yavrumun yüzü yine kızardı 😔 aklıma tek gelen ben normalde yumurta yemem sevmem dün yemiştim o bugün etki etmiş olabilir mi?
Ve bilgili arkadaşlara tekrar sormak istiyorum
1- kremlere rağmen yediklerim onda aynı zamanda isilik yapar mıydı?
2- iyileştikten sonra peynir yoğurt süt vs herşey yedim hiç tekrarlamadı, tekrarlama süresi nedir?
3- yediğimiz şeyler ne zaman süte karışıyor? Takip edebilmem lazım ama bilmiyorum bu süreci 🥺
Çok uzun oldu hakkınızı helal edin, bir de yüz kızarması dışında mukus, kan, huzursuzluk vs hiç bir şey yok..