1prens1prensesannesii Kızım 7 aylık. Atopik dermatit yani egzaması var.test yapıldı alerji cikmadi Vücuduna yayılıyor .deterjan ve şampuanı değiştireceğim.suan Dalan roxy kullanıyorum şampuan da mustela .farkli ne önerirsiniz?
DoraKizimm 1prens1prensesannesii Şampuan mustelanin stelatopia serisi olanını kullanıyoruz. Nemlendirici de bioderma atoderm intensive baum. Çok güzel toparlıyor egzamayı. Bir de çamaşırlarını çift durulama yapmaya dikkat edin. Sadece pamuklu ve üstüne yapışmayan şeyler giydirin. Banyo suyu çok sıcak olmasın mutlaka ölçün. Mümkünse sıcak ortamda ılık su ile yıkayın. Lif kullanmayın. Kurularken havluyu bile sürtmeyin. Banyo sonrası egzamanin fazla olduğu yerden başlayıp hemen birkaç dakika içinde kremlemeye çalışın. Belki yapıyorsunuzdur ama bizde ise yarayan şeyleri de yazayım dedim. Geçmiş olsun🙏🏻
Adoskom 1prens1prensesannesii bizde atopik dermatitli ve 10 aylığız. 4. Ayımızda alerji testi yaptırmıştık negatif çıktı. Son zamanlarda duştan sonra sürekli yeni yaralar çıktığını farkettim sanırım şampuan kaynaklı bizimde. Mustela kullanıyorduk bugün minoris yeni doğan köpük siparişi verdim memnuniyeti yüksekmiş umarım işe yarar 🤷♀️
28minikdnym 1prens1prensesannesii merhaba bizde atopi cildiz ama alerji testi yapılacak 7. Ayında başladı gıdadan olsa anne stündn de alırdı yine de emin olmak için yapılacak nasıl yapılıyor acaba alerji testi
Almondeyed 1prens1prensesannesii sampuan linola Deterjan duru granül Lif yok sık banyo yok Çift durulama Bioderma atoderm intensive baum krem islak vücuduna