ada_21 Emzirme döneminde oruç tutan varmı ben tutumak istiyorum napmam gerektiği konusunda fikrim yok yardımcı olur musunuz 🌸
Alaranaz ada_21 ben kızım 1 buçuk aylıkken tuttum , sahurda yulaf süt yedim çok süt yaptı bende bol bol su içtim , sütümde hiç azalma olmadı , şimdi 13 aylık kızım gene tutucam inşallah
Leylaa_ ada_21 Kızım 10 aylık olacak Ramazanlikta . Doktor denersin sütünde azalama ve kızında emme isteği azalma varmı . Ona göre tutarsın dedin . Şuan tut veya tutma diyemem en iyisini gözlemleyerek bilirsin dedi. Ben öyle yapacağım