Yaprii Kizim 7 aylik. Ek gida 2 ser ogun olarak devam ediyoruz. 3 gundur kakasini yapmadi ancak herhangi bir ikinma, zorlanma ve rahatsizlikta hissetmiyorum. Normal mi? Yapmam gereken bisi varmidir?
Yaprii Bu zamana kadar hergun duzenli yapinca endiselendim. Ek gidayla ilgili saniyorum ki ama bagirsaklarinda bir sorun mu basladi diye de aklimda hep soru isareti var