Selam kızlar, oğlum 20 aylık. Bir dönem uyaran eksikliği ile uğraşmıştık burda da çok anneyle konuşmuştuk. Şu an her şey yolunda ancak biraz motor gelişim anlamında geride kalıyo sanki yaşıtlarına göre. Ya da bize öyle geliyo bilmiyorum. Konuşma konusunda hiç sorunumuz yok. Eşim yarım gün kreş istiyor ama bence bunun için çok küçük 😔 Hem güvenemem hem ayrılamam dünyanın en iyi kreşi bile olsa bırakamam. Neyse bir yerle görüştük bu yaş grubu için kreşimiz var yerimiz ayrı bahçemiz var vs vs çok ilgiliyiz falan diye övdü tabi kendilerini. Bi yanım gerçekten ona çok iyi gelicek diye düşünüyo. Diğer yanım da ne olursa olsun benim yanımda olsun diyo. Bu arada ben de elimden geldiğince evde etkinlikler yapmaya çalışıyorum ama ben de evden çalıştığım için gerçekten bazen yetemiyorum tıkanıyorum 😔 Ne düşünüyorsunuz bu konuda siz olsanız ne yapardınız?