Canm ben kızım da2 kere düşmüştü yataktan ve kenarlar da korumalar olduğu halde üstelik ilk düşmese hemen doktor a gittik ve o zmaan 4.5 aylık falan di doktor kontrol etti gözlerine bakti röntgen istedi şükür birşey yoktu yemesi kusması ve bakışları bunlara dikkat edin içiniz rahat etmesi için bir doktor a yine de gidin.. (Benim kızım düştükten 5 6 dk sonra uykuya dalmıştı eşimle birbirimize girmiştik resmen onun yüzünden oldu diye çok kizmstmve uyuyor diye ödüm kopmuştu cunki uyanmıyordu meğer derin uykuya dalms Bna sürekli emzirmem ve kontrol altında tutun acil bi durumda getrndemislerdi)