Oznur23erkan Arkdslar 13 günlük bebegim var hiç uyumuyor emziriyorum altını degstryorum sürekli ağlıyor gazini çıkarıyorum doktorada götürdüm gazı çok dedi damla verdi hiçbir yardımcım yok kendi. Bakıyorum kafayı yicem ağlamaktan çok yoruldum artik😪😪😪
AyazsMother Oznur23erkan Bizde de ikinci hafta başlamıştı gaz sancısı karnına masajlar yapın ayaklarını karnına doğru itip çekin ve kucağınızda sallayarak uyutmaya çalışın gaz sancısına arabada gezdirmek sallamak iyi geliyor umarım rahatlar 🙏🏻
Glsn7581 Oznur23erkan bunun için beslenmenize dikkat edin ben rulo pasta alıp yiyodum gofret falan onlar da maalesef bebeğimi etkilemişti.proteinden zengin beslenin bir de bebeği pusette yatırın çok güzel yapiyorlar .sakın olunca da |love you masajı var onu araştırın