Nisan4523 Merhaba canım 🌸 bizim ağlamalar düzeldi elbette, aşı vurulalı 1 ayı geçti çünkü. 17 martta vurulmuştu. Ama hâlâ gündüzleri çok nadir 120 cc içiyor. Yani belki gündüz beslenmelerinde 1 kez içiyordur 120 cc. Geri kalan hep 90-100 arası. Geceleri 130-140 cc arası içiyor ama gündüzleri içme kısmı düzelmedi hâlâ. Aşı sonrasında geceleri yiyordu uyku arasında, gündüzleri yemiyordu. Şimdi geceleri yine yiyor çok iyi, ama gündüzleri hiçbir mamayı/sütü bitirmiyor. O kaldı çocukta maalesef. Düzeleceğini de sanmıyorum inanın ki. Ya huy kaldı, ya aşıdan sonra bunu kanıksadı artık adına ne derseniz deyin. Ama ağlamalar bitti çok şükür o huzursuzluk bitti. Sizinki de bitecek, inşaşlah sizinkinin iştahı yerine gelir. Ama bu meme reddi 8. Hafta atağında da var, atak döneminde de olabilirsiniz. 2 hafta sürüyor 8. Hafta atağı.