Kesinlikle gitmelisiniz. Hem çocuklarla severek ilgileniyor hem de gerçekten bu alanda en iyisi. Kızım 8 aylık 7 aydan beri yoğurt ve peynir yedirebiliyorum. Hala bazen huzursuzluk gaz oluyor ama Bülent bey sabretmemiz gerektiğini yiyerek alışacağını söyledi. Sırf kan gibi kaka ya da ciddi şekilde döküntü yoksa devan ettiriyor. Hatta her hafta bir alerjen gıda denetiyor ki bebek erkenden tanısın ileride tepki vermesin diye. Ben çok memnuj kaldım. İyi de gitmişim. Takıldığım yerlerde whatsapptan yazdım ve müsait olur olmaz cevap verdi. Bence her alerjik bebeğe sahşp anne eğer imkanı var ise gitmeli.