Cigdem61 merhaba biz gittik bir çok hasta sını ek gıda ile iyileştirmiş bizi kızım 3 ay 20 günlük ken ek gıdaya başlattı kızım çok rahatsız olunca ben bırakmıştım ek gıdayı ondan sonra irtibat tı kopardık şimdi tekrar başladık soğan ve domates vermiştim onda kakası çok mukuslu oldu onları vermeyeceğim artık şimdi imkanım olsa tekrar giderim