EsleminAnnesiiiii35 Kızlar tofisa denen Bi siteden kiyafet sipariş verdim ama vaz geçtim siparişi de iptal etmediler yarın gelir büyük ihtimalle Kargo gelince kapıyı açmasam Bi sorun olur mu? Almak istemiyorum çünkü
Seyyid_Ali_2021 EsleminAnnesiiiii35 kapıyı açmasan da 😄😄 kargo dağıtım yerine bırakıp sana da yazı bırakırlar ürününüzü kargo teslimat yerinden alınız diye.
Loreyli Kargoyu reddedebilirsiniz geldiği zaman, siparişi iptal ettim dersiniz. Kapıyı açmazsanız arayabilir çünkü kurye
Seyyid_Ali_2021 EsleminAnnesiiiii35 bildiğim kadarıyla kapıda ücret ödemede ön sözleşme imzalanıyor okumayı tercih etmeden hemen tık işaretine basıyoruz ama orada işlem başlanır kendi haklarını mağdur kalmamaları için yazıyorlar ama iyisimi siz şuan aldığınız sitenin watsap veya siteden msj yazarak durumunuzu belirtin onlar size napmanız gereğini konusunda yardımcı olurlar.🌹