Arkadaslar merhaba daha önce de bı post açmıştım ben 22 aylık ve 3 yaşında iki çocuğum var ben adet goremeidm daha 3 aylık iğne kullanıyorum göbeğim git gide şişiyor hamile değilim ama psikolojim bozuldu lütfen bana güzel detoks çayı falan olur ne bilim ne yöntem varsa söyleyin ya artık kendimi beğenmez oldum