minikoglum28 Hanımlar 3 aylık bebeğim bi gün, gün boyunca hiç uyumazken, ertesi gün hep uyuyor. Bu düzensizlik normal mi. Ben ne zaman bu konuda rahat edeceğim. Bi de 2 saatte bir uyanması normal mi 😔
Melesss minikoglum28 rüya öğünü öneririm o uyanmadan alarm kurup besleyin. Atak zamanı olabilir bir de
anne-11 minikoglum28 kız daha dur yolun basında sın 3 aylık bebeden ne bekliyorsun bızım gıbı uyuyup uyanmasını mı 1 yasında benımkı de henuz daha uyku duzenı oturmadı bence uzun bır surede bu sekılde gıder atak donemlerı uyku donemlerı oluyor 3 yasına kadar normal dıyorlar unaırm surmez okadar
minikoglum28 Melesss Bunu biraz açar mısınız 🙏 yani neyi ne şekilde yapacağım. Kendinizden örnek verebilir misiniz
minikoglum28 anne-11 Vallahi bacım dayanacak gücüm kalmadı artık. Uyumak istiyorum, her gün tansiyonum düşüyor kendimi yatakta buluyorum, o yüzden bi umut uykusunu düzene solabilir miyim diye merak ediyorum 😣
Melesss minikoglum28 şöyle söyleyeyim mesela bebeğinizin bir düzeni var 3 saatte bir acıkıyor sizde 9da uyutuyorsunuz 12ye alarm kurup onu uyandırmadan emzirip ya da mamasını verip yatağına koyuyorsunuz