Kızım bu ayın sonunda 1 yaşını doldurucak , bana göre hâla bebekti taki bugün markette oyuncak bebeği elinden aldık diye çığlık çığlığa bağırıp kendini atmasını görene kadar 🥴 yani evdede istediği şeyleri hep ağlayarak gösteriyodu veya istediği olmayınca ağlıyo filan bebek olduğu için kendini öyle ifade ediyo diyodum ama artık huy olarak kalmasından korkuyorum ve nasıl tepki vermem gerekitiğini bilmiyorum açıkcası. Var mı aynı durumları yaşayan nasıl yaklaşmam gerekiyo istediğini yapmamak veya vermemek mi çözüm? Yardımcı olursanı çok sevinirim