Kızım 8 aylık internette gördüm hep kınayan var ama ben doğduğundan beri kızıma yanlız baktım çok gazlı ve kolik bir bebekti aylarca uykusuz kaldım psikolojim mahvolmuştu evimi çöp götürüyordu çamaşırlar yıkanmıyor diye eşim benle kavga etmeye başladı artık birşey yapmam lazım dedim çok araştırdım.bu damla tamamen doğal papatya özü var içerisinde papatya uyku hormonlarını düzene sokan ve tetikleyen bir bitki uyumadan önce verdim bir süre ayni saatte uyumaya alıştı bıraktım.huzursuz olduğu zamanlar veriyorum.eczacı 4 yaş ve üstü 40 damla dedi ben daha henüz küçük diye 10 damla veriyorum 2 aydır kullanıyorum çok etkili oluyor ayrıca çocukta öyle aşırı uyku ve uyuşukluk yapmıyor hatta çoğu zaman kızım uykusunu alıp gecenin üçünde uyanıyor 1 saat falan oylanıp uyuyor uyku ilacı niteliğinde birşey olsaydı çocuk sabaha kadar uyurdu ayrıca 2 saatte bir de emmek için uyanıyor bence rahatlıkla kullanabilirsin.kınayacak olanları kulak ardı et ben uykusuzluktan halüsinasyon görmeye bile başlamıştım hiç iyi değildim kurtarıcım oldu kızım da çok huzurlu.