Benimkinin uykusu şaşırdı şu aralar 😶😄 2 3 uyku yapıyor ama çok değişiyor saatleri , sanırım dis çıkaracak huzursuzluk var epey.Maalesef benim oğlum da aşırı ama aşırı kucakci yani heo kalabalikta büyüdü şimdiye kadar kucaktan kucağa , şu an biz yalnız kaldık ve beni mafediyor yemek yaptırmıyor hemen ağlıyor 😄 kucağımda gezdiriyorum önüne gelen esyayaa atlayıp salça oluyor 😄