Kızlar bebeğim şuan 16 aylık ben uzun süre alerji diyeti yaptım artık bebeğim alerjik reaksiyon göstermiyor diyeti hepten açtık ancak şimdi dayanamayıp ha bire çikolata yiyorum 🥲🥲 sizce süte çok olumsuz etkisi olur mu ne de olsa yapay paketli gıda 😔😔