Egehan123 Gozdegemen ne güzel söylemiş bir kere mutlaka yine söyler hiç öyle düşünmeyin bizimki bir kere söylese yeter bir kere duysam
Egehan123 anne-11 ya bence tv aslında işe yarıyor anladım bu süreçte ben hiç öyle video açıp izletmezdim 2 haftador falan arada açıyorum oturuyoruz bakıyoruz dinliyoruz bir baktım cee şarkısında cee yapıyor ceviz adama çıkıyor çığlık atıp birşeyler demeye çalışıyor sevinçten alkış yapa yapa geziyor video izlemeye başladığımdan ber birşeyler anlatmaya çalışıyor
anne-11 Egehan123 benım ki erken dogumdam da kaynaklı gelısımsel pediatri doktorumuz kesınlıkle dedı tv uzK tutun he ne kadar uzak tıtabıolıyorjm sadece reklamları izliyor ozelıkle bebek bezi reklamları genelde elımden geldıgı kadar ilgilenmeye calısıyorum tabı
Rabiasya21 Egehan123 11. Ayımıza yarın gireceğiz. Sabah kalkınca yatakta keyif yaparken ne yiyeceğiz annecim diyorum maammaa diyo babba diyorum babba diyo. Bu şekilde yani şuan bunlar var harici el sallıyoruz el sallıyo alkışlıyoruz alkışlıyo. Dıgıdık dıgıdık deyince oturduğu yerden zıplıyo gibi yapıyo falan filan
Egehan123 Rabiasya21 bizde yürüyoruz alkış bb hepsi var işaret ederek herşeyi hallediyor kalkıyoruz mutfağı işaret ediyor gidiyoruz yerken mm falan yapıyor ama öyle konuşma şeklinde yok malesef
Aselhuma ard_ary_1308 sanırım kız çocukları sahabe konuşkan oluyor kızım 3 yaşına giricek maşallah dilli düdük oğlum 14 aylık yeni yeni baba mama su dede del del diyor kızım 1 yaşındayken baya bi kelime kullanıyordu
ard_ary_1308 Aselhuma çocuktan çocuğa değişiyor ;)) bnm bi arkadaşımın kızı 3 yaşına girecek 2 kelimeli cümle kuramıyor kendini iyi ifade ediyor ama konuşmuyor sadece kelime ve kalabalıkta büyümesine rağmen dayı teyze anane hala vs… bi arkadaşımın oğluda 19 aylık şakır şakır konuşuyor 😅😅 bnm çocuklarımda tam tersi oldu;) gensel faktörlerede inanıyorum bnm eşim geç konuşmuş bnde erken 😑 allah sağlık versin bi konuşmaya başladıklarında da susmuyorlar zaten 🤪
emy_yucek Egehan123 çok küçük annesi merak etme babıldıyorsa sorun yok bol bol konuş sen onla. Kitap oku ona bol resimli az yazılı bir anda görüceksin derdini anlatmya başlamış sana. Bir yaştan sonra daha hıxlı ilerliyor bu arada hiç geride diil endişelenme 🙏🏻
Rabiasya21 Egehan123 Bizde de yürüme yok emekliyoruz kanepede kenarlarında sıralıyoruz ama oturamiyo geri korkuyo😂 çekmece dolap her yeri karıştirmak zaten hat safhada
Sibellce Egehan123 Bebeğinizle bol bol konuşun , gün içinde yaptığınız her şeyi ona anlatın..Ve her gün kitap okumaya özen gösterin ,şarkı şiir tekerleme söyleyin..sizi izlesin, gözlemlesin ,dudak hareketlerinizi takip etsin..😊
Aselhuma ard_ary_1308 evet aslında ablamın kızıyla yaşıt kızım 1 hafta var aralarında yeni yeni başladı konuşmaya cırcır böceği mübarek kızım bi başladı susmak bilmiyor 😂😂😂