Kızlar bahar alerjisi grip gibi bişey yaşıyorum çok rahatsızım kızım 16 aylık emziriyorum evde mebucain boğaz pastili , Allerset alerji hapım , katarin (forte değil normal katarin) var bi akraba doktor kullanabilirsin dedi ama sağlık ocağı doktoru sonuçta bilemedim birkaç saat emzirme bişey olmaz dedi çok kötüyüm bu mevsimde ilaçsız asla düzelmiyorum sizce içeyim mi 😔😔