Yürüyüşle mı daha çok kalori yakılır yoksa egzersizlerle mı? Ben günde 50 dk yürüyen biriyim diyet yapıyorum, bugün hiç yürüyesin gelmedi 9 gündem beri hergün 5da dk yürüyordum, sıkıldım youtube dam 15 dklık yağ yaktırıcı bi videoya denk geldim.ilk defa yaptıgım için hareketler zor geldi biraz ,Sizce yürüyüş mü yoksa bu 15 dklık egzersiz videosu mı daha çok kalori yaktırır