Bebeğim 1.5 aylık göbek bağı 14 günde düştü yalnız hala yeşil akıntı gelmeye devam ediyor kızarıklık koku yok doktora gösterdik enfeksiyon yok zamanla geçer dedi ama hala geçmedi hiç bir şey sürmüyorum kuru tutmaya çalışıyorum bu şekilde olan var mı nedir yorumunuz