Anneler merhaba, kızım 13 aylık oldu 3 haftadır doğru düzgün hiçbirşey yediremiyorum. Türlü numaralar, şebeklikler herşeyi denedim olmuyor. Sadece ekmek yemek istiyor ekmek gösterip kaşık veriyorum ağzına 2 3 yedikten sonra onuda anlıyor bu sefer hiç yemiyor. Sadece ekmek tüm derdi. Ne yapabilirim bu geçici mi lütfen tecrübeli anneler yardım