Busraaa333 markaya murkaya bakma canım,ilk beyle başlarsa onunla devam eder.Sonradan değiştiremezsin,bunu unutma.İlk zamanlar 6 aylıkken, aldığım tavşan kızıma büyük geldi,pişman oldum yalan değil.Amma velakin,şuanda tam ideal şekilde sarılıp uyuyor.2 tane daha başka model aldım o aralardayken,değiştirmek için.Ama mümkün değil başkasına alışmadı.