Enesinannesi1 Kızlar 3 aylık bebebisim var elini surekli kulagina götürüyor ağzına götürüyor salyalarida akmaya başladi acayipte huysuzlandi niye böyle yapiyo acaba bi kac Youtube videosuna baktım dis çıkarma felan diyor ama daha erken degilmi bunun icin?
ebozbey Enesinannesi1 biz 5 Aylığiz bizimkide dediğin gibi kulağını kasır gibi surekli kulağınde eli böyle sürüyor elini kulağına yaaa ağrıyor mi kaşınıyor mu anlamadkm doktora götürdüm acile birşey yok kulağının içinde temiz dedi. Bıde huzursuzs
Loreyli Enesinannesi1 3 ayda başlayabilir ama hemen çıkmaz birkaç ayı bulabilir. Benim oğlum da aynıydı 3. Ayda çıkacak diye korkmuştum ama 6 aylıkken çıkardı
nelmali Enesinannesi1 diş gelmese bile belirtileri gelebiliyor ya da sadece kulağını keşfetmiştir salya sorunu o ayda bizde de vardı cok şükür baya azaldı 6 aylık olmak üzere
aybikreis Enesinannesi1 Het zaman değil ara sıra olur huysuzluk. Her şeyi ağzına atma huyları olacak diş kaşıyıcı verin öyle oynasın. Ama zaten diş çıkarmayla geçmiyo bu huysuzluk 2 yaşınca kadar sürekli bi diş çıkardığı için huysuzluk ara ara hep olacak
Loreyli Enesinannesi1 huzursuzluk devamlı olmuyor. Diş çıkana kadar bazı günler oluyor bazı günler olmuyor. Ama özellikle son günlerde ve de son günde zirve yapıyor