minikmelegimmmm inşallah bırakmaz memeyi. Sütüm çok az zaten mamayla besleniyor sağıyorum 1 günde gün boyu 30-40 cc Ancak süt çıkıyor canı isterse keyfi emiyor istemezse ağlıyor. Beni 1 saat emiyor sonra 90 cc mama yiyor ardından. Doymuyor zaten sütümle. Kolik bir bebek o kadar yoruldum ki inanın. Emzirmeye uğraş 1 saat kaşıkla mama ver süt sağ sonra onu yedirmeye uğraş gece yok gündüz yok hep ağlıyor katıla katıla durmadan. Yani keşke emse de beni alıp emzirip yerine koysam bende dinlensem ardından. Ama yok işte bu da benim sınavım galiba. Uyuyor 1 saat ayakta sallıyorum sonra bırakıyorum gözlerini açıyor ağlıyor. Yapmadığım şey kalmadı yemediğim içmediğim şey kalmadı her şeyi denedim. Kendimi bitirdim ama yok yani. Artık akışına bıraktım emerse emer emmezse de napalım kısmet zaten doymuyor az sütüm. Yine de sağolun ama İnanın bende böyle olsun istemezdim 😔