Edaflz doğar doğmaz story ye de ana akışa da koydum ben. Hayatta başıma gelen en güzel şeyi saklamayı gereksiz gördüm 🥰 nazara da inanırım ama güzel enerjiye daha çok inanırım, şükür sütün nazarlanır dediler olmadı, uykuları nazarlanır dediler olmadı, doğurur doğurmaz koydum bebişe de nazar değdiğini düşünmüyorum 😂😂