Nyles2019 Aralarında ne gibi farklılıklar var ? Mesela biri erken konuştu,erken yürüdü,hemen öğrenir,şu zordur bu konuda kolaydır vs gibi?
Minnakkk Nyles2019 kızım 40 aylık oglum 7 aylık. Kolik bir bebekti kızım işkence gibi 6 ay gecirmiştim ve de asırı asırı hareketliydi oyle boyle değil. Sanırım oglum da onun izinden gidiyor 🙈🙈 ama kızım 7 aylık kan baba diyordu oglusumun henuz kelimesi yok
Zeynepalya_ve_annesi Nyles2019 hicbir fark yoktu ikisi ikiz gibi büyüdüler ayni anda yatar ayni anda kalkar ayni anda yemek yerlerdi
Hsrtgndz Nyles2019 kızımı 42haftada doğurdum 5aylikken ilk kelimesi dede oldu 4aylikken otururdu durmazdi 5aylikken çok iyi bir şekilde oturrdu ve emklerdi 9aya kadra emdi sadece emmek istemedi uykusu iyiydi 3saat uyuduğunu bilirim gündüzleri 11aylikken yürüdü. Oğlum 37.5 haftalık ta doğdu 5 aylikta dede oldu ilk kelimesi 6aylikken tam oturamazdi 8aylikken tam düzgün şekilde oturrdu ve hafif emeklemeye başlamıştı. 13aylikken yürüdü hala emiyor oğlum 18aylik oldu ve kızımin kiriki ciknaa. Kadar durmazdi daha sonra sakin bir bebekti oğlum tam tersi hı cuyumaz durmaz kırar döker 😁
Nyles2019 Minnakkk bende onu fark ettim oğlum 3 kızım 1 yaşında kızım resmen konuşuyor oğlum daha yeni konuşuyor.Kızım erken yürüdü 10 aylık oğlum 13 aylık yürüdü.Oğlum tehlikeli şeyler yapmazdı kızım çok tehlikeli yalnız bir dakika bırakamıyorum.oğlum uyku sorunu yaşardı kızım uykuyu sever.
Nyles2019 Zeynepalya_ve_annesi maşallah size benimkiler arasında uçurum fark var 🥲 acaba cinsiyet farkı mı diye düşünüyorum
Zeynepalya_ve_annesi Nyles2019 benimde biri kiz biri erkek daha yeni yeni farkli seyleri sever oldular benimkilerin arasi 22 ay suan 11 ve 9 yasindalar
Nyles2019 Hsrtgndz maşallah yavrularınıza Rabbim esirgesin ❤️ Peki kızınız erken mi konuştu oğlunuzun konuşması nasıl mesela ? Benim kızım baya erkenci maşallah oğlum ona göre daha yavaş her konuda konuşma yürüme vs
Hsrtgndz Nyles2019 kızım 5aylikken dede ile başladı ama 2yasindayken akışkan şekilde konuşur ama harfleri düzgün söyleyemedi Oğlum da 5 aylıkken konuştu dede dedi ilk şuan 18aylik ama kızıma göre daha az konuşuyor ama net konuşuyor erkek ve kizda biraz farklı oluyir
Nyles2019 Zeynepalya_ve_annesi peki bebeklikleri nasıldı hep derler yA kızlar daha erkenci daha hızlı diye benim kızımda öyle acaba genel olarak kızlar erkeklere göre daha mı hızlı cidden
Zeynepalya_ve_annesi Nyles2019 benim kizim 7 aylk yürüdü 3 aylikti ilk dişi cikti 1 yasinda tam anlamiyla konuşuyordu oglum 11 aykik yürüdü 9 aylikti ilk dişini cikardi oda 1 yasinda konusuyordu mesela en kucuk kizim 13,5 aylikken yürüdü ilk disini 10 aylikken cikardi 2yasindan beri ingilizce turkce karışık konuşuyor turkcede uzun gelen kelimeleri ingilizce soyluyor
Nyles2019 Hsrtgndz maşallah 🧿 benim oğlum da harfleri düzgün söyleyemiyor maalesef.umarım kısa sürede düzelir konuşması 🙏