Mirosko evet biz vurduralı cok oldu 2aylikken vuruluyor dikkat etmelisin bize doktor aşıdan önce bebeye banyo yaptır dedi cunki iyneden sonra 3gin su olmaz. Belden aşağısını yikaya bilirsin ama sol kola özellikle su olmaz sakatlık yaradır yara olir sora