Merhabalar bebeğim 8 aylık. Tabi Ek gıdaya geçtik çok iyi gidiyoruz şükür ama gel gelelim su içmek büyük sıkıntımız. Bardakla boğazına kaçıyor ve sanki boğuluyor gibi yapıyor. Kaşıkla da bazen aynı durumu yaşıyoruz. Biberonla veriyorum ama artık bardağa alışsın da istiyorum nasıl alıştırabilirim bardağa