ikicocukcokcocuk 2gündür kullanıyoruz çok iştahsız ondan önce gayet iyiydi ve daha yeni kustu acaba midesini etkilemiş olabilir mi
EsilaMiracAyaz_Moms ikicocukcokcocuk Kabızlık için kullanıyorsun dimi?? Yani bize de doktor yeni verdi kızım 3 gün kabız oldu. Ama bize öyle bi yan etki yapmadı. Prospektüsteki yan etkilerini oku bi istersen
sademinannesi ikicocukcokcocuk bizede doktorumuz kabızlık için verdi ama bu şekilde bir sorunla karşılaşmadık
ikicocukcokcocuk EsilaMiracAyaz_Moms Evet kabızlık için kullanıyorum normalde böyle olmazdı ilaç olarak sadece onu kullanıyorum acaba yapar mı diye düşündüm
EsilaMiracAyaz_Moms ikicocukcokcocuk Dediğim gibi belki bünyesine dokunmuştur. Yan etkilerini bi oku bakalım. Ona göre de doktoruna danışırsın.
ikicocukcokcocuk sademinannesi midesini üşüttü desek evden dışarı çıkmaz hasta olacak soğuk şeyler yiyip içmez Tek bu ilacı kullanıyor acaba ondan olabilir mi doktora da danışacagım