Merhaba herkese
Daha önce pişik problemi için yazmıştım. Bebeğim 15 günlük oldu. Önerileriniz üzere Altını aldıktan sonra hava alması için altını açık bırakıyorum. Su ve Bebek pamuğuyla siliyorum. Temiz örtüye seriyorum altına kuru kalsın diye. Kremini sürüyorum iyice emsin diye ama sürekli minik pırt yapıyor ve ister istemez. Sıvı kaka suyu ya da minik kaka parçaları geliyor. O yüzden de hiç kuru kalmıyor. Yöntem işi yarıyor ama çıkış noktasında hemen etkili olacak gibi değil. Yanaklarındaki hemen azalmış 🤲Daha ne yapabilirim şaşırdım. Yarın s.ocağı kontrolümüz var. Bir danışacağım. Dr için Cumaya kadar beklemeyi düşünüyorum.