Caglabuyukkal maviskus benim de öyleydi 4 ay 3 günlük şuanda gece 1 de uyuyor 6 da uyanıp çığlıklar atıyor mutlu mutlu 😩
zakdag Benimde 3 ay 8 günlük bebeğim 4 gündür gündüzleri bağıra bağıra ağlıyor, gaz problemi vardı geçmiş gibiydi, karnı sürekli gurulduyor acaba hala gaz mı devam ediyor 🥲