Hsyn9Karan Arkadaşlar bebeğimin bezi hep lastik izi yapıyor bezi Büyük bedende kullanıyoruz ama halen lastik izli sebebi ne olabilir birde önereceğiniz bebek bezi var mı önlem kullanıyorum
asafmomyy Hsyn9Karan ben hangi bezi kullandıysam iz yaptı tek çözüm kenarında ki lastikleri yırtmakta buldum 😬
sademinannesi Hsyn9Karan sleepy kullanırken çok iz yapıyordu büyük bedenini de denedim gene iz yapıyordu baş edemedik prima premium care geçtik geçtiğimizden beri lastik izi falan olmuyor sanırım bezlerin kalıplarıyla alakalı birde bebiş biraz tontişse olabiliyor imkanınız varsa primayı öneririm
Ezgi79 Ben sleepy ve baby turco kullandım sleepy daha çok yapmıştı ama bu tamamiyle bağlamadan kaynaklı bir durum sıkı bağlarsanız iz yapar. Baby turco da aynı iz yapıyor. Gevşek bağladığımda daha iyi oluyor