Merhaba bebeğim 6 ay 14 günlük sürekli çığlık atmaya başladı böyle ağlamıyor ama biseyden rahatsız gibi bazende sırf eğlencesine gibi normal mi boğazları acıyacak ilgi çekmek istiyor desem kucağımda da yapıyor bazen bilemedim nedendir ki yaşayan var mı 🤷🏼♀️