Dtkubra Merhaba anneler. 3 aylık bebeğim var ve diyetisyen eşliğinde kilo vermek istiyorum. Ümran Ural çıktı karşıma. Onunla emzirme dönemi diyet yapan memnun kalan kalmayan var mı acaba. Deneyimlerinizi öğrenebilir miyim :)
maviskus Dtkubra benimde 3.5 aylık kızım var 3 gündür diyete başladım diyetisyen eşliğinde dediğiniz diyetisyeni tanımıyorum ama 3 gündür iyi gidiyor 🌸
Merveediz18 Dtkubra bende 3 gündür diyetteyim gayet iyi gidiyor bakalım 🤗 online değil benim hafta da bir kontrol oluyormuş bakalım kaç kilo vermiş olacam 😹