2 kere sezeryanla doğum yaptım. İlk doğumda 40’ım çıktıktan hemen sonra adet oldum. 2. doğumun üstünden tam 1 sene geçti hala adet olamadım. Artık olmak çok istiyorum. Ama bunun emzirmekle de çok ilgisinin olduğunu düşünüyorum. Kızım 1.5 ay emmişti, oğlum çok şükür hala emiyor. Doktora sordum 1 sene geçti olamadım kontrole geleyim mi diye. Doktor da emzirmiyorsan gel, emziriyorsan gelme dedi. 😊 Adet söktürücü ilaç biliyorsanız paylaşır mısınız?