monalissa Arkadaşlar philips airfryer xxl modelini kullanıyorum ama tavuk ve et pişirirken aşırı duman oluyor, çok güzel pişiriyor tamam ama bu dumana çözüm bulan var mı acaba, şimdiden teşekkürler 😁
Minis Kullanmıyorum ama çözümü olmadığını biliyorum. Cihazınızla alakalı tamamen tefalde böyle bi problem yok mesela
monalissa Minis yaa gerçekten mi, bişilerimi eksik yapıyorum acaba diye düşündüm, fikir üreten varsa yine de alırım fikrinizi🌸 çok teşekkürler 🥰
blueblack Ben de aynısını kullanıyorum. Önceden olmuyordu.Şimdi bende de aynı sorun var.Çok arastırmaya zamanım olmadı ama farklı bır temızlık yapmak gerekıyormuş.