petitonunannesii ağda için tahtadan çubuklar var ona gazlı bezi sarmıştım karbonatlı suya batırıp fazla suyunu elimle sıktırdım tekrar aynı suya batırmıştım ama sizde öyle oluyorsa çay tabağına hazırladığınız sudan biraz koyup yeniden ıslatabilirsiniz günde 2 kere falan silmiştim o zaman sağarak veriyordum biberonları sağım makinasını kaynar suda bekletiyordum