Erda Bahar47 11 günlük bebeğim 2 saatte bir uyandırıyordum doktor sarılık riski gitti Artık kendi uyanmasını bekle 4-5 saati de geçirme dedi acıkınca uyanır dedi max 3-3.5 saat uyuyor zaten
Sewqide Bahar47 ay benimde 6 günlük bebegim var ne yapicam bende bilmiyorum surada bekleyeyim. Bebegimin hafifde sariligi var sık emzirmek istiyorum ama bebegim uyanmiyor red ediyor.
Kuzumveben Bahar47 rica ederim gece ozellikle 2 saatte bir yapin gunduz ne zaman isterse bebeginiz bol bol emzirin
Chan Sewqide Uyurken emme refleksi nasıl? Eğer uyurken emiyorsa zorla da uyandırmak zorunda değilsin.
Erda Sewqide benimde bebeğimin hafif sarılığı vardı 2 gün sonra kontrole çağırmıştı doktor kilo alımı olmazsa sarılık gitmezse yatıracaklardı saat başı emzirdim altını açtım ayaklarını elledim kendim de devamlı sıcak duşa girdim çok su içtim kilo alımı olmuş ve sarılığı riski kalmamış
Bahar47 Sewqide benim e psikolojim bozuldu emzirvem diye biz de de sarılık tehdidi var . Göğüs ucum yok silikon ile veriyorum :(
Sewqide Chan hic yok asla agzini bile acmiyor buda beni cok zorluyor hani biberonla bile agzina döksem yutmuyor resmen
Sewqide Erda dediklerinin hepsini yapiyorum ama asla uyanmiyor hatta canini yakiyorum artik ufak mizildaniyor tekrat uyuyor doktora diyorum uyanir uyandir diyor uyansa keske
Lavanta İlk 40 gün 3 saati geçirmeyin sonrasında ne zaman uyanır isterse..ilk haftalar da 2 saati geçmese iyi olur, sarılık riski varsa 1 saat
Sewqide Bahar47 benimde pek yok zaten pekde onemi yok ucunun etrafiyla veriyorum ben o sekilde emiyor.