Hemsire25 Bu gece sabır taşı kullanmaya başlayacağım. Kullananlar nasıl kullanıldığı hakkında bilgi verebilir mi 🐥
Gamzeburkan Hemsire25 ben sütten keserken kullandım hafif ıslatıp nemlendirip göğsünüze sürüyorsunuz bu kadar😀
Dondurmalikahve Hemsire25 Gece emzirmeyi biraktirmak icin kullandim ise yaramamisti kendi alisa alisa birakmisti bende pisman olmustum tabi.
Hemsire25 Gamzeburkan küçük bir kavanoz içersinde 10 tana küçük küçük parça haline koymuşlar . Bir parçasını sürsek yeterli değil mi hocam
Gamzeburkan Hemsire25 yeter minik parca hafif suda ıslatıp sürün siyah oluyor göğüs bebekte tiksinip almıyor zaten.
Hemsire25 LadyBugg sütten keseceğim inşallah kızımı . Sabırtaşı demişlerdi aktarcıdan aldım bakalım inşallah işe yarar
Gamzeburkan Hemsire25 estagfurullah aklınıza takilani sorun. Bence yeterli olur ama silinirse tekrarlayabilirsiniz. Tamamen mi bırakacaksınız memeyi sadece geceyi mi?
Hemsire25 Gamzeburkan tamamen bırakacağım .15 aylık .22 haftalık gebeyim . Artık bırakmak lazım . Sabırtaşınj çok duydum ilk ondan başlayım dedim . Siz kaç güne bıraktınız acaba 🌸
Gamzeburkan Hemsire25 gündüz başlasaydınız keske ilk gece çok zor olur diye düşündüm. Ama benim kızım gece çok kalkardı. 18 aylıkken bıraktık ve aşırı bagimliydi gece özellikle. Çok kolay oldu ağlama krizi bile yaşamadık 3gunde unuttu. 1 haftada düzene oturdu.
Hemsire25 Gamzeburkan haklısınız . Gündüzden başlayım . Çok heyecanlıyım , tedirginim 😔inşallah kolay geçer bizim için . Salça , yarabandı vs birsürü şey söylendi ama onları yapmak istemedim
Gamzeburkan Hemsire25 ben kademeli kesmek istedim ama başarısız oldum. O yüzden sabırtasi denedim. Çok korkuyordum sizin gibi aşırı tedirgindim ama korktuğum kadar zor olmadı. Tabi biraz sabır gerekiyor ve duygusallık oluyor ilk üç gün ağlamıştım. Umarım kolay atlatırsınız 🙏