Meme reddi yaşıyoruz 16 gündür, beraber duşa girmeme rağmen duşta da emmedi. Uykuya dalarken biraz emdi. Ben de ilk kez sütümü sağdım 125 cc kadar bir şey çıktı. Yarın emzirme danışmanına giderken yanıma alacağım, yolda emzirmeye kalksam çığlık kıyamet 😔 Bu sütü buzlukta mı saklamalıyım, buzdolabında mı? Nasıl almalıyım yanıma fikir verir misiniz