Rmys11 Bugün bebeğimin 3 gündür ateşli olmasından acile gittik CRP değeri 5.4 çıktı hafif enfeksiyon dendi acil doktoru antibiyotik kullan dedi ama çocuk doktoru gerek yok viral enfeksiyon olduğu için dendi başına gelen varmı varsa nasıl bı yol izlediniz
Benimoykum Rmys11 kullan mutlaka antibiyotik i benim kızımın da 2.5 çıktı enfeksiyon yok denecek kadar antibiyotik i kullandıktan sonra ateşi iki gün geçti öyle düştü
42Eylul07 Rmys11 viral enfesiyin olduk biz onun icin antibiyotik gerekmiyor atesi takip edip fitil kullandik sadece 3 gune gecti zaten
Muhasebeciana Rmys11 kizim 2 kez enfeksiyondan dusmeyen inatci bir atesi vardi ilk ateslendiginde doktora gittik hemen cunku benim bebekligimde tam 7 kez havale öyküm var oyuzden ates konusunda ben extra extra hassasim. Hastanede ilac vs verip uyguladilar yine gecmedi atesi 40.5 leri gormustu okadar ilaca ragmen gram oynamiyordu en son iğne yaptilar o igneyle dustu sonrasinda antibiyotik verildi kullandik. Aradan 2 ay gecti tekrar enfeksiyon yine ayni seyler o gece 2 hastane degistirdik 2.ci hastanedeki doktor cpk iyi bi doktordu ve okadar herseye ragmen gecmemisti en son o doktor yatis verdi hastanedede antibiyotik uygulandi sonrasinda 1 hafta yine antibiyotik kullandi. Suan cok sukur 4 ay gecti bir daha olmadi ama antibiyotik ikisindede kullanilmisti yani
Rmys11 42Eylul07 bende takip ediyoeum sürekli yükselince soğuk uygulama yapıyorum daha da yükselişe calpol veriyorum sürekli takipteyim ama antibiyotik vermekte kararsizim çünkü zaten bugün 4.gun olucak
ikiprensannesii2 Oğlumun kanında enfeksiyon çıkmıştı, antibiyotik vermişti doktor kusuyordu sürekli. Enfeksiyon artınca antibiyotik iğneye başlamıştık. Viral enfeksiyon geçici diye biliyorum ama yanlış bi şeyde söylemek istemem