Sibelllll1990 Bebeğim 10 günlük sütüm geliyor ama az gibi 60 70 cc anca ama bazen doymuyor ek mama veriyorum doktorun verdiği onda da 30 cc anca çok mu anca bilemedim ama bazen böyle doyuyor sizce kaç cc anne sütü kaç cc mama vermeliyim ? Kilosu da 3500
deniz-95 Sibelllll1990 anne sütünün bir sınırı yok demişti bize hemşire. Mama olarak da 30-60 arası. Ama göğsünüzü sağdığınızda 50-60 çıkıyorsa doyuyordur bence..
Bugleminannesii Sibelllll1990 10gunluk Bebek için 30cc ideal 60cok diye düşünüyorum. Birde saginca çıkan süt gerçek sütümüz olmuyomus ebeler öyle diyor doymuyorsa aranır ilk meme sonra mama veriyosn dimi
Tweetyy Sibelllll1990 benimki 10 gunlukken emip ustune neredeyse 60 lik anne sütü iciyordu canim. Ama sonra kusuyordu… Dr once emzir 15 er dk iki gogsu sonra biberonla süt veya mama ver demisti bi kac gub oyle yaptım sonra sadece meme verdim istedikçe. Sutun 60 70 cc çıkıyorsa fazlasi vardir gogsunde pompa bebek emmesi kadar sut cikartmiyormus. Yorulduğu için ememeyip doymuyordur belki. Bide emme refleksi cok yüksek oluyor bebeklerin tok oldugu halde emebilir meme veya biberonu
Sibelllll1990 deniz-95 bazen doyuyor bazen adanıyor ağlıyor devamlı o zaman 30 cc mama veriyorum uyuyor bugün öyle oldu mesela
Sibelllll1990 Bugleminannesii evet ilk benim sütümü içiyor zaten oda bazen z60 bazen 50 değişiyor bugün de baya ağladı arandı ilk kez mama verdim doktor da öyle dedi zaten mama ver sen diye ben vermedim yeni verdim bide yoğun bakım da kaldı ondan mı alıştı bilemedim
Sibelllll1990 Tweetyy yoğun bakım da kaldı benim bebeğim 1 hafta mama da verdiler sütte o yüzden biberona alıştı gibi malesef sinirleniyor sıkılıyor meme de bende mecbur aç kalmasın diye veriyorum biberonla sütümü sağıp bugün Fe ilk kez baya arandı mama verince anında uyudu sustu zaten doktor da ver dedi de ben vermedim yeni vermek zorunda kaldım
Tweetyy Sibelllll1990 hii ben meme +mama diye düşündüm. Valla bizim dr ust sınır koyma demisti sutten sonra duymuyorsa 30luk mama iyi. Doymazsa cogaltirsiniz
Bugleminannesii Sibelllll1990 meme reddi yaşıyor olabilirsn biberona alışmış destek almalisin en kısa zamanda bırakman lzm biberonu bende geçtim o dönemden çok zor
Sibelllll1990 Bugleminannesii doğrudur ama denicem olmuyorsa da biberonla emer yapcak bişey yok hiç almamasından iyidir
Bugleminannesii Sibelllll1990 memeni vermeye çalış makineler bebek gibi çekemiyo süt kalıyor mastit olursun