Anne888 Kızlar uyku damlası değilde uykuya geçişi kolaylaştırıyormuş ? Kullanan var mı ? Zararlı mı sizce ?
kuzey-21 Anne888 kendiliğinden uyusa daha iyi olmaz mı ? Kullanmayın bence şöyle damlalar 😊 alışkanlık yaptığını düşünün. Bu seferde damla olmadan uyumayacak. Bazıların da ters tepme durumu da olmuş
kuzey-21 Anne888 boşverin bizimki de zor uyuyor ama annelik bu ya katlanıyoruz herşeye. Kullanmayın uyku ilaçları.